Sveiki, ką tik įsidiegėte naują NoriuNoriuNoriu.lt programėlę.
Įveskite el. paštą ir dalyvaukite žaidime:
NORIU LAIMĖTI POILSĮ
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, jūs padedate mums tobulėti ir atnaujinti sveitainę, kad ji būtų Jums patogesnė. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus.
Sutinku
Meniu

Poilsis rudenį - geriausias metas išbandyti šiaurietišką ėjimą! NEMOKAMAI!

Poilsis rudenį - geriausias metas išbandyti šiaurietišką ėjimą! NEMOKAMAI!

Ką galima nuveikti, kai atvėsta oras?

Poilsis gamtoje man geriausias kai lauke jau vėsu, prie ežero tik keletas žmonių, o medžių šakos pasidabinusios spalvotais lapais, stebint gamtą dingsta kasdienės mintys, lieka tik tolumoje girdimas garsas kaip ošia miškas. Tomis akimirkomis jaučiu tik ramybę ir harmoniją. 

Prieš važiuodama pailsėti nusprendžiau išbandyti kažką naujo. Ieškojau ieškojau ieškojau ir VUALIA! Šiaurietiškas ėjimas idealiai man tinka, nes aktyviai judėdama nesušalsiu ir taip galėsiu daugiau laiko praleisti gamtoje. Tačiau svarbiausias dalykas, kuriuo noriu su jumis pasidalinti yra tai, jog ypač svarbu žinoti specialius ėjimo judesius, nes tik TEISINGAI vaikščiojant, šiaurietiško ėjimo lazdos į darbą įtrauki­a viršutinės kūno dalies rau­menis, kurie dirbant sėdimą darbą ar vairuo­jant, nejuda. Visi kiti privalumai taip pat gaunami tik tuomet, jei vaikščiosite teisingai. Keletą išvardinau apačioje.

Lengva

 Leng­vai išmokstama ir tinka bet kokio amžiaus žmonėms

90 % kūno rau­menų

Įdarbinami 90 proc. kūno rau­menų (pri­lygsta plaukimui baseine)

40 % dau­giau kalorijų

Sudegina  40 proc. dau­giau kalorijų nei papras­tas ėjimas tokiu pat greičiu

Stuburui

Ypač tinka tur­in­tiems sąnarių ir nugaros prob­le­mas bei dėl to negalintiems sportuoti

 Gerina miegą

Poilsis prie jūros mažina stresą, gerina miegą bei stip­rina imuninę sistemą

Ištisus metus

Tinkamai apsirengus gal­ima prak­tikuoti ištisus metus ir gryname ore

Vaikščiojimo su lazdomis technika yra panaši į lygumų slidinėjimo

Žengiant pirmyn dešine koja, atsispiriama kairėje rankoje laikoma lazda. Atminkite, jog lazdos reikalingos ne pasiremti, o atsispirti. Lazda į žemę smeigiama ne vertikaliai, o 45 laipsnių kampu. Labai svarbu taisyklingai atlikti judesius rankomis: judesys ranka pradedamas ją pastačius stačiu kampu į priekį, baigiamas mostu ištiesta ranka už nugaros. Mosuojant rankomis, aktyviai dirba ne alkūnės, o peties sąnarys. Pasak specialistų, žingsniuojant su lazdomis pečius reikia laikyti nuleistus, lazdas – kuo arčiau kūno. Einant negalima krypuoti į šalis. Nugara turi būti tiesi, pilvas įtrauktas, rankos atpalaiduotos, visas kūnas šiek tiek pasviręs į priekį.

Turime siurprizą! Visi vykstantys pailsėti į poilsio ir seminarų centrą "Dubingiai" yra kviečiami NEMOKAMAI išbandyti šiaurietišką ėjimą. Pradedantiesieji ir jau susipažinusieji  šiaurietiško ėjimo lazdas gaus nemokamai.

Tikiuosi, kad susitiksime poilsio ir seminarų centre "Dubingiai"! 

Jei sudomino aktyvus poilsis gamtoje, galite atvykti su nakvyne, o po dienos praleistos gryname ore puikiai pailsėsite kaitindamiesi pirtyje.

Poilsis Dubingiuose DVIEM

2 d./ 1 n. poilsis DVIEM vos už 43 € (148.47 Lt), kuomet džiaugsitės poilsiu įkvepiančioje gamtoje, aktyviomis pramogomis, baseino ir SPA kompleksu bei jaukia nakvyne su pusryčiais VISOMIS SAVAITĖS DIENOMIS.

Straipsnio autorė Justina Kabašinskaitė, noriunoriunoriu.lt rinkodaros projektų vadovė
Labai mėgstu aktyvų laisvalaikį ir noriu pasidalinti idėjomis, ką galima įdomaus nuveikti ilsintis.

Patiko? Pasidalink savo nuomone komentaruose ;)