Sveiki, ką tik įsidiegėte naują NoriuNoriuNoriu.lt programėlę.
Įveskite el. paštą ir dalyvaukite žaidime:
NORIU LAIMĖTI POILSĮ
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, jūs padedate mums tobulėti ir atnaujinti sveitainę, kad ji būtų Jums patogesnė. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus.
Sutinku
Meniu

Kodėl klientai myli noriunoriunoriu.lt?

Kodėl klientai myli noriunoriunoriu.lt?

Ko gero kiekvienas iš mūsų girdėjo posakį "Batsiuviai be batų". Mūsų kolektyvas keičia šį posakį į "Batsiuviai SU batais" :) Po 4 metų veiklos esu įsitikinusi, kad visada įmanoma darbą suderinti su poilsiu. Būdami harmoningi patys, darome harmoningą ir kitų gyvenimą. Rekomenduoju pasižiūrėti trumpą video, kaip dirba ir gyvena noriunoriunoriu.lt kolektyvas, tie žmonės, kurie tarnauja tau, kad tavo poilsis būtų nuostabus :)


Prieš gerą mėnesį gavau kvietimą, kad pasidalinčiau patirtimi apie noriunoriunoriu.lt lojalių klientų augimą. Ačiū LiMA ir NEXTURY už kvietimą sudalyvauti, ačiū labai Ilja Laurs už gerus žodžius apie mūsų veiklą. 

Palyginus 2014 ir 2015 metus, klientų skaičius padidėjo virš 4 kartų. Kas įtakojo? Tikiu, kad pagrindas yra KOKYBIŠKA PASLAUGA, kuri skatina klientą grįžti bei rekomenduoti kitiems. Žemiau pateikiu kelias įžvalgas, apie ką kalbėjau renginyje.

1. Maksimalus dėmesys visom paslaugom

Mūsų įmonėje vadovas yra tik vienas – KLIENTAS. Ir tik klientas mums gali pasakyti, kokio poilsio jis nori, o mes pildome kiekvieno kliento norus. Kiekvieną dieną analizuojame kliento poreikius ir stengiamės pateikti jam tokį poilsio pasiūlymą, KOKIO JIS NORI.

2. Išklausyk savo klientą, gausi ne tik karmos taškų, bet ir užsidirbsi daugiau

Svarbu gauti grįžtamąjį ryšį iš kiekvieno kliento. Jeigu klientas liko nepatenkintas, ir paslaugą/produktą įvertino 7 ar mažiau balų, būtina susisiekti su klientu, išklausyti, identifikuoti problemą, bei pagal situaciją pasiūlyti sprendimą (nuolaidą sekančiam pirkimui, papildomą vertę ir t.t.). Svarbu patenkinti nepatenkintą klientą. Tad mielieji, visada labai laukiame jūsų grįžtamojo ryšio! Mums svarbu, kad Tavo poilsis būtų nuostabus!

3. Atitikti kliento lūkesčius

Apie paslaugą/produktą pateikti realią situaciją, nesukelti per didelių lūkesčių klientui, kaip tik, aprašyti mažesnius lūkesčius, kad klientas pasinaudojęs paslauga/produktu, liktų labiau patenkintas!

4. Patogumas svetainėje

Svarbu, kad klientai svetainėje galėtų lengvai ir paprastai rasti tokį poilsį, kurio jie ieško. 

5. Partnerių lojalumas

Svarbu ne partnerių kiekybė, o partnerių KOKYBĖ. Partneriai (viešbučiai, sanatorijos, kaimo sodybos) su kuriais galima operatyviai reaguoti į kliento poreikius ir pateikti klientams tai, ko jie nori.

6. Kolektyvo lojalumas

Įmonė – tai ŽMONĖS. Svarbu, kad kolektyve dirbtų ne tik PROFESIONALAI, bet tie žmonės, kurie yra atsidavę savo veiklai. Darbe praleidžiame daug laiko, todėl svarbi ir komandinė dvasia. Mūsų komandinę dvasią matote nuotraukoje! :) 

7. Tavo lojalumas

noriunoriunoriu.lt - tai yra mano gyvenimo būdas :) Turizmo srityje esu apie 10 metų. Tikiu, kad yra be galo svarbu sau atsakyti “Ar tai, ką aš darau, man patinka? Ar esu pilnai tam atsidavęs (-usi)?”  Drąsiai kalbėti, dalintis socialiniuose tinkluose apie tai, ką darai, kad pats naudojies savo paslauga. Prisiimti asmeninę atsakomybę. Mėgautis tuo, ką darai. Būti tuo pokyčiu, kurį nori matyti pasaulyje.


Mielieji, ačiū Jums, kad esate kartu, ir toliau stengsimės Jums padėti išrinkti gerą poilsį už prieinamą kainą! Beje, jeigu nori labiau susipažinti su kiekvienu mūsų komandos nariu, čia rasi daugiau nuotraukų bei trumpą aprašymą apie tuos žmonės, kurie tarnauja Tau, kad tu puikiai pailsėtum: http://www.noriunoriunoriu.lt/lt/apie/apie-mus

Ačiū Tau, kad ESI KARTU!

Patiko? Pasidalink savo nuomone komentaruose ;)