Ieškoti nakvynės viešbutyje ir neatsižvelgti į žvaigždučių skaičių būtų tas pat kaip nuomotis butą iš Palangos močiutės. Tačiau net ir pasirinkę 4 žvaigždutes ne visada būname idealiai patenkinti. O gal tikimės daugiau nei keliami oficialūs suteiktų žvaigždučių reikalavimai viešbučiams?
Kriterijai, kad visiems būtų aiškiau kaip ten viskas iš tiesų su tom žvaigždutėm
Pasak LVRA (Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija) Lietuva oficialiai yra prisijungusi prie Europos harmoningos viešbučių ir restoranų asociacijos klasifikavimo sistemos www.hotelstars.eu. ir vadovaujasi “Viešbučių žvaigždučių sąjungos” (Hotelstars-Union) kriterijais.
Žvaigždutės yra suteikiamos atsižvelgiant į surinktų balų skaičių, o balai skiriami atsižvelgiant į 270 kriterijų
Kuo viešbutis patenkina daugiau ir kokybiškiau reikalavimų iš 270, tuo daugiau balų yra jam skiriama. Kuo daugiau balų viešbutis surenka, tuo didesnis žvaigždučių skaičius jam skiriamas.
Dėmesio labai svarbi informacija kaip veikia balų sistema: Gali būti, kad atvykus į 3 žvaigždučių viešbutį standartinio tipo kambaryje jūs nerasite mineralinio vandens (nors pagal žemiau išvardintus reikalavimus kambaryje vanduo turėtų būti), tačiau vietoj vandens kambaryje rasite chalatus ir šlepetes, kadangi chalatai ir šlepetės yra vertinami didesniu balų skaičiumi, tai viešbutis vistiek surenka reikiamą balų skaičių ir gauna 3 žvaigždučių statusą. Tad visuomet ieškokite geresnės paslaugos, jei nerandate numatytos standartiniuose kriterijuose.
Visą 270 reikalavimų sąrašą ir detalų paaiškinimą galite resti LVRA svetainėje.
Su kiekviena žvaigždute paslaugos yra papildomos arba keičiamos kitomis
100 % visuose kambariuose įrengtas WC ir Dušas
Kasdienis kabarių tvarkymas
100 % visuose kambariuose TV su nuotolinio valdymo pulteliu
Stalas ir kėdė
Muilas ir kūno prausimosi priemonės
Rankšluostis
Registratūros paslaugos
Viešai prienamas telefono aparatas viešbučio svečiams
Pusryčiai
Viešbutyje galima įsigyti gėrimų
Pusryčių baras
Skaitymui skirta lempa prie lovos
Galimybė naudotis internetu kambaryje arba viešbučio teritorijoje
Galimas apmokėjimas kortele
Vonios kambaryje dušo žele arba kūno prausimo priemonės
Medvilninės paklodės
14 val. dirbanti registratūra, o telefonu galima susisiekti 24 val.būnant viduje ir išorėje, dvikalbis personalas
Poilsio erdvė registratūroje, lagaminų nunešimo į kambarį paslauga, jei paprašysite registratūros darbuotojų
Gėrimai kambaryje
Telefonas kambaryje
Plaukų džiovintuvas, servetėlė valymui
Veidrodis (viso ūgio), specialiai lagaminui, kelioninei rankinei skirta vieta
Siuvimo reikmenys, batų valymo priemonės, skalbimo bei lyginimo paslaugos viešbutyje
Papildoma pagalvė ar antklodė, jei paprašysite registratūros darbuotojų
16 val. dirbanti registratūra, o telefonu galima susisiekti 24 val.būnant viduje ir išorėje
Viešbučio foje su sėdimomis vietomis bei baru kur galima įsigyti įvairių gėrimų
Pusryčiai patiekiami kambaryje arba kavinėje
Mini-baras arba 16 val. veikianti paslauga su galimybe įsigyti gėrimus
Minkšta kėdė arba sofa su staliuku
Chalatas bei šlepetės
24 val. per parą dirbanti registratūra, daugiakalbis personalas
Automobilio parkavimo paslauga
Konsieržo paslauga
Erdvi registratūra su sėdimais krėslais ir gėrimais
Asmeniškas pasveikinimas gėlėmis arba dovanomis, kurias rasite kambaryje
24 valandas galima užsisakyti maistą bei gėrimus į kambarį bei mini - baras
Asmeniniai higienos reikmenys
Internetas bei personalinis kompiuteris pareikalavus
Seifas kambaryje
Lyginimo paslauga (per vieną 1 h), batų valymo palsauga
Paslauga, kai ant pagalvės paliekamas šokoladukas, saldainis ir pan.