Iš pirmo žvilgsnio užsisakyti viešbutį atrodo paprasta, tiesa? Visgi yra keletas didelių klaidų, kurias darome nesusimąstę. Papasakosiu kokios jos ir kaip jų išvengti.
1. Rezervuojant tikėtis geriausio kambario be papildomo prašymo
Įdomu kaip dirba viešbučio administracija? Jūs paskambinate norėdami rezervuoti kambarį, o personalas dažniausiai būna užimtas, todėl stengiasi atlikti JIEMS svarbias funkcijas - teisingu laiku rezervuoti laisvą kambarį, todėl daug neklausinėja. Suprantama, tai nereiškia, kad asmeniškai jums tas kambarys atrodys pats geriausias, nes atvykęs gavote kambarį su vaizdu į kiemą, o norėjote į mišką arba kambarys pirmame aukšte, o norėjote trečiame, penktame aukšte. Todėl, jeigu jums svarbios detalės visuomet drąsiai paklauskite administratoriaus ar yra laisvų kambarių su langu į mišką arba penktame aukšte ir tik tuomet rezervuokite kambarį, kad jaustumėtės gavę geriausią variantą. Retais atvejais, ypač 4 - 5 žvaigždučių viešbučiuose, jei tuo metu yra laisvų aukštesnės klasės kambarių, tačiau nėra kambario pagal jūsų prašymą, tai viešbutis jums suteikia aukštesnės klasės kambarį.
2. Tikėtis, kad iškelti papildomi reikalavimai garantuotai bus išpildyti
Gali pasitaikyti taip, kad rezervuojant kambarį prašėte dvigulės lovos, kambario su vaizdu į pušyną ir kalbėjote su vienu žmogumi, o jį užkalbino kitas viešbučio svečias, nespėjo visko užsirašyti ir pamainą pakeitė kitas darbuotojas. Todėl nepamirškite dieną prieš važiuojant arba tą pačią dieną, kai vykstate į viešbutį dar kartą paskambinti ir pasitikslinti ar viskas, ko prašėte tikrai bus įgyvendinta, taip išvengsite nemalonumų.
3. Automobilių stovėjimo aikštelė
Ypač svarbu artėjant vasaros sezonui būtina atkreipti dėmesį ar viešbutis turi nuosavą automobilių stovėjimo aikštelę ir ar viešbučio svečiams ja galima naudotis nemokamai. Tarkim poilsiaujant Rygoje už automobilio parkavimą gali tekti susimokėti net 40 eurų.
4. Geriausias būdas užtikrinantis, kad visi jūsų prašymai būtų įgyvendinti
Nėra geresnio būdo įpareigoti viešbučio administracijos darbuotoją atlikti prašomą darbą kaip kreipimasis į jį vardu. Jūs neturite jo bauginti grasinimais, užtenka mandagiai pasakyti: "Ačiū už jūsų pagalbą, vėliau užsuksiu pasiteirauti ar viskuo, ko prašiau yra pasirūpinta. Kreiptis į Tomą, tiesa? Ar kalbėti tiesiogiai su vadovu?". Taip bendraudamas galite jaustis ramiai, nes prašymai bus įgyvendinti.