Lietuva
Vilnius
Grįžti Vilnius
Viešbučiai:
Vilnius Grand Resort Courtyard by Marriott Vilnius City Center Conti Hotel Artis Centrum Hotels Calvary Hotel & Restaurant Narutis Holiday Inn Vilnius St.Palace viešbutis Atostogaujam.lt Bajorų sodyba IMPERIAL Hotel & Restaurant
Eglės sanatorijos Dienos centras Vilniuje
Pramogos:
Ritos masažai Vilniuje „Vichy“ vandens parkas Vilniaus Masažo Klinika „Angel SPA“ centras QI ANMO Masažo namai „Nuad Thai“ „Pramogos ore“ Gero alaus parduotuvė Vilniuje Hungry Walls Joana Photo Style Čiop Čiop kulinarijos kursai „Azia SPA“ Vilniuje Dine in the Dark Vilnius Medininkai Magic Dinner - Grey restoranas Foto Dorovė RB. Photography Judesio Prisilietimas Ajurvedos centras SPA Shanti Vilniuje Amadėja SPA Vilnius Nidos Kopos Vilniuje Šokių ir laisvalaikio centras Studio DM Sovietinis bunkeris Ošimas Autent Shiatsu SPA Ashraf masažo studija Kartodromas Kartlandas Vilniuje Viskio baras „King&Mouse“ SPA VILNIUS Vilnius Masažų terapija „Keraira“ Akių Fotografija Vilniuje Studio figūra BIOCOS Vilniuje Grožio gidas GURU SPA Schulte Cue Sports „Skrydžiai motorizuotu parasparniu“ Vilnius Grand Resort - dienos poilsis HLC labs Mystic SPA Studija Šokio harmonija Vilniuje Masažo namai Harmonijos menė Matančios rankos Jogos Harmonija Vyrų kirpykla The Gentlemen Barbershop Masažo studija PASILEPINK Zoologijos sodas Zoopark Vilniuje Restoranas Botanist Masažo salonas Cult of Beauty Kanapių aliejus Nordic Nutris Estetiškai koreguojantys masažai Erotinių prekių parduotuvė Fantazijos.lt Figaro salonas Kačių kavinė Cat Cafe Atviros metalo dirbtuvės Backstage Roasters Gusto Blyninė DJ Akademija Crooked Nose & Coffee Stories Georgian Puri Raudonas ir baltas Baltas Dobilas ShakeSnack restoranas Sūrio Džiugas® namai Druskos pasakos AlaTurka kebabinė OBS Motosport Sushi Lovers Šokolado dirbtuvės LA NAYA Flera Snukerio akademija Ypatingos kavos klubas Tacos Amigos Noriu Dar Laisvalaikio žirgai Scandal Parlor Kavinė Tamago Domus Kitchen Aurelijos Stalo Teniso Klubas BiS masažai Vilniaus baidarės Meno studija Artoteka ChickiMap Kvapų eksperimentai bloom.dirbtuvės Drops Clinic Vilniuje Skinny Peach AJ šokoladas Vilniuje Kristina Dh&Twerk Neo Desig Vilniuje HotFlow My Pilates Laimingos Rankos Splatter Studio DAD Studio Vilniuje Moderni Muzikos Studija GSC Vilniuje Leičių Bravoras Go laser Vilniuje Akrobatika Krokodiliukas Lazerspotas Naujieji Rytai Smart Dance The House Jojimo pamokos Restoranas Medininkai Night Rider Dangaus metro Vilniuje Klinika YOU SaJo Ceramics Visos Stygos Žmogaus studijų centras Zuikių miestas Casa La Familia
Kernavė
Grįžti Tukuma
Jaunmoku pils
Pramogos:

Laisvadienis su Ievos kepiniais RECEPTAI!

TOP pasiūlymai

Išskirtinė pažintis su mergina, kurios magistro laipsnis vienintelis pabaltijo šalyse, o dar įdomesnė profesija bei darbo aplinka leidžia kasdien motyvuoti aplinkinius bei naujus pažįstamus, jog labai svarbu valgyti būtent namuose gamintą, kokybišką bei sveiką maistą.

Gražiausia moteris visoje galaktikoje

Kai susipažinau su Ieva pirmoji mintis, kuri šovė į galvą buvo:  ““wow”, koks gyvas žmogus.” Dar visiškai pritariu jos nuostabiausiai draugei Dovilei, kuri ją pristato kaip gražiausią moterį visoje galaktikoje ir su Dovile turime mintyje visą subalansuotą asmenybę ne tik išvaizdą. Vėliau bendraudama sužinojau, kad ją taip pat vadina nuostabia kepinių karaliene!

Laisvadienis su Ievos kepiniais RECEPTAI! - Noriu Noriu Noriu

Jos magistro laipsnis vienintelis pabaltijo šalyse

Išgirdusi kepinių karalienės titulą suklusau, juk nedažnai išgirsti, kad žmogų kas taip vadintų. Smalsaudama pasidomėjau ką Ieva veikianti. Pasirodo Beatos virtuvėje, pačiai Beatai iš dešinės, su prijuoste besisukinėjanti Ieva Pikžirnytė  vienintelė Baltijos šalyse turi tarptautinių mokslų „Maisto identitetas“ magistro laipsnį, o šiuo metu ir išskirtinę profesiją - maisto gaminimo ekspertė.

Pati Ieva pasakoja, kad mėgstamiausias dalykas jos darbe yra laisvė, pasitikėjimas bei bendravimas su skirtingais žmonėmis, kurių kompanija ji džiaugiasi kasdien.

- Kaip gali nesidžiaugti, kai atsisuki ir kulinarijos studijos tarpduryje išvysti tokio mielumo senučiuką, kad net ašaros kauptis pradeda, mat, anūkės pasveikinti atėjo, - pasakoja Ieva.

Kai kalbinu apie laisvę ji pabrėžia labai vertinanti Beatos virtuvės komandos pasitikėjimą ja pačia. Nors Ievos pareigos “Maisto gaminimo ekspertė” gali sudaryti įspūdį, jog ji užsiima tik receptų kūrimu, tačiau ant jos pečių taip pat gula švenčių, kulinarijos pamokų organizavimas, rūpestis, kad Beatos virtuvės kurtų receptų valgiai viliotų skaitytojus, atsivertusius žurnalą, įsijungusius laidą ar užklydusius į blogo puslapį, tad į pareigas įtraukiamos fotosesijos, laidų filmavimai.  Žinoma, svarbiausia užduotis, jog gaminantys pagal receptus būtų patenkinti rezultatu ir kristų nuo kėdžių, kaip kadaise, Gustavo enciklopedijos herojus.

Kai žadina saulė, o ne žadintuvas

Artėjant vasaros sezonui saulė vis kviečia iškišti nosis iš kambario. Mėgstamiausias jausmas užklumpa ryte, kai nubudina ne žadintuvas, o šiltų spindulių kutenimas. Tuomet pusryčius iš jaukios virtuvės norisi neštis į terasas, susisukti į pledus ir saulę sveikinti garuojančiu puodeliu kavos, o vakarienes norisi traukti ne iš orkaitės, bet sodriu dūmo kvapu prisodrintas čiupti nuo karšto griliaus.

Laisvadienis su Ievos kepiniais RECEPTAI! - Noriu Noriu Noriu

Tokioje aplinkoje galiu įsivaizduoti Ievą laisvalaikiu, kai atsipalaidavusi ir su plačia šypsena ji veria ant iešmo krevetes, cukinijas, kukurūzų burbuoles, sūrį kai lepindama draugus, šeimą gardžiausiais patiekalais paslapčia stengiasi pripratinti prie naminio maisto, taip norėdama juos paskatinti kuo daugiau gaminti namie.

RECEPTAI

Ieva supranta, kad gyvenant mieste, turint darbą, šeimą, draugus sunku užsiimti maisto gaminimu, bet tam juk yra nuostabūs savaitgaliai ar laisvos dienos, kai nereikia skubėti. Todėl ji dalinasi dviem fantastiškais receptais.

Laisvadienis su Ievos kepiniais RECEPTAI! - Noriu Noriu Noriu

Šiltos salotos su kepta lašiša Grill

Tai tokie geri pietūs ar vakarienė, kad sunku ir patikėti. Ir sotūs, ir maistingi, dar sveiki, o jau skanūs… Visos mes, kai valgėme, tik lingavome galvomis iš skanumo ir jaukumo. O ypač, jei vaizdas už lango kiek nykesnis ir pilkesnis. Nes šių salotų lėkštėje – visa aibė spalvų.

Taigi, darbo tikrai nėra daug, tik šiek tiek keptuves įdarbinsim. Pirmiausia, tai supjaustome lašišos filė kubeliais, užberiame druskos ir pipirų. Įkaitiname keptuvę, įpilame šaukštą mėgstamo aliejaus ir suberiame lašišos kubelius. Pakepiname apie dvi tris minutes ir išjungiame. Cukiniją supjaustome skiltelėmis ar kubeliais, kaip labiau patinka. Vėl įkaitiname keptuvę, suberiame cukinijas, įdedame garstyčias, medų ir viską kaitiname kartu kelias minutes, kol sušils ir skoniai pasklis bei įsigers į ingredientus.

Romėninę salotą suplėšome rankomis ir beriame į dubenį. Vyšninius pomidoriukus perpjauname pusiau, beriame į dubenį. Ten keliauja ir avinžirniai bei šilta cukinija. Įberiame druskos (jei trūksta) bei šviežiai grūstų pipirų. Saulėje džiovintus pomidorus galima pasmulkinti, galima ir ne. Įberiame ir lukštentų kanapių sėklų, ir viską kartu sumaišome. Dedame lėkštėn ar dubenin, uždedame lašišos kubelių ir valgome, skanaujame, džiaugiamės.

• 1 didelės romėninės salotos
  • 1 cukinijos1 didelio puodelio konservuotų ar išvirtų avinžirnių
  • 2 šaukštų garstyčių
  • 2 šaukštų medausgeros saujos vyšninių pomidoriukų
  • 200 g lašišos filėkeleto saulėje džiovintų pomidorųdruskos, pipirųkelių šaukštų lukštentų kanapių sėklųšaukšto aliejaus kepimui

Ievos cukinijų tortas

Laisvadienis su Ievos kepiniais RECEPTAI! - Noriu Noriu Noriu

Na ka gi čia ir pasakius? Ievos cukinijų tortas su avietiniu varškės ir ispaninio šalavijo kremu yra ir skaniausias, ir sveikiausias tortas, kuris taip greit susivalgo, kad net sunku patikėti. O saldumą reguliuokitės pagal save – nors Ievutė čia labai gerai atitaikius buvo cukraus kiekį.

Dideliame dubenyje rankiniu plakikliu išplakame kiaušinius. Cukiniją nulupame ir sutarkuojame smulkia burokine tarka. Į kiaušinius įmaišome aliejų, cukrų, tarkuotą cukiniją ir vanilės ekstraktą. Paliekame pusvalandžiui, kad cukinija išleistų sultis, kuriose ištirps cukrus.

Kitame dubenyje sumaišome miltus, sėlenas ir sėmenis, cinamoną, muskato riešutą, kepimo miltelius, kepimo sodą ir druską. Sukapojame ar kitaip susmulkiname šokoladą ir riešutus, juos įmaišome į miltus. Tuomet visą dubens turinį įmaišome į kiaušinių mišinį.

Dvi apvalias 20-24 cm skersmens kepimo formas išklojame kepimo popieriumi, į vieną sukrečiame pusę tešlos, į kitą – likusią pusę ir išlyginame paviršių. Kepame įkaitintoje orkaitėje iki 180 C su vėjelio funkcija skirtingose lygiuose apie 20 – 30 minučių. Patikriname mediniu pagaliuku ar iškepė. Tik neperkepkite, kad pagrindas nebūtų sausas.

Dabar pasigaminsime kremą!

Į dubenį sudedame kreminę varškę ir grietinėlę ar jogurtą, cukrų ir gerai išplakame. Nutarkuojame citrinos žievelę, įspaudžiame sultis į varškės masę. Jei turite aviečių, jas sutriname šakute. Suberiame trintas avietes bei ispaninio šalavijo sėklas į varškės masę ir padedame į šaldytuvą pusvalandžiui.

Kai torto papločiai iškepė, juos pertepame varškės kremu ir papuošiame čiobreliais, uogomis, gėlėmis, riešutais ar kaip tik jūsų fantazijai norisi labiausiai.

• 1 ir 1/2 stiklinės tarkuotos cukinijos (apie 300 g)
  • 2 kiaušinių
  • 150 ml saulėgrąžų aliejaus
  • 1 nepilnos stiklinės cukraus
  • 1 šaukštelio vanilės ekstrakto
  • 1 nepilnos stiklinės kvietinių ar speltos miltų
  • 1 stiklinės ruginių miltų
  • 2 šaukštų sėlenų (kviečių ar rugių)
  • 1 šaukšto linų sėmenų
  • 1 šaukštelio cinamono
  • 2/3 šaukštelio kepimo sodos
  • 1/2 šaukštelio kepimo miltelių
  • žiupsnio muskato riešutožiupsnio druskos
  • 50 g juodojo šokolado
  • saujos kepintų lazdyno ar migdolų riešutų
  • kremui:
  • 250 g kreminės varškės
  • 250 ml grietinėlės arba graikinio jogurto
  • 50 g cukraus½ citrinos žievelės bei sulčių
  • 150-200 g aviečių (šaldytų ar šviežių)