Lietuva
Vilnius
Grįžti Vilnius
Viešbučiai:
Vilnius Grand Resort Courtyard by Marriott Vilnius City Center Conti Hotel Artis Centrum Hotels Calvary Hotel & Restaurant Narutis Holiday Inn Vilnius St.Palace viešbutis Atostogaujam.lt Bajorų sodyba IMPERIAL Hotel & Restaurant
Eglės sanatorijos Dienos centras Vilniuje
Pramogos:
Vilnius Grand Resort - dienos poilsis Ritos masažai Vilniuje The House Ajurvedos centras SPA Shanti Vilniuje „Azia SPA“ Vilniuje „Vichy“ vandens parkas Vilniaus Masažo Klinika „Angel SPA“ centras QI ANMO Masažo namai „Nuad Thai“ „Pramogos ore“ Gero alaus parduotuvė Vilniuje Hungry Walls Joana Photo Style Čiop Čiop kulinarijos kursai Dine in the Dark Vilnius Medininkai Magic Dinner - Grey restoranas Foto Dorovė RB. Photography Judesio Prisilietimas Amadėja SPA Vilnius Nidos Kopos Vilniuje Šokių ir laisvalaikio centras Studio DM Sovietinis bunkeris Ošimas Autent Shiatsu SPA Ashraf masažo studija Kartodromas Kartlandas Vilniuje Viskio baras „King&Mouse“ SPA VILNIUS Vilnius Masažų terapija „Keraira“ Akių Fotografija Vilniuje Studio figūra BIOCOS Vilniuje Grožio gidas GURU SPA Schulte Cue Sports „Skrydžiai motorizuotu parasparniu“ HLC labs Mystic SPA Studija Šokio harmonija Vilniuje Masažo namai Harmonijos menė Matančios rankos Jogos Harmonija Vyrų kirpykla The Gentlemen Barbershop Masažo studija PASILEPINK Zoologijos sodas Zoopark Vilniuje Restoranas Botanist Masažo salonas Cult of Beauty Kanapių aliejus Nordic Nutris Estetiškai koreguojantys masažai Erotinių prekių parduotuvė Fantazijos.lt Figaro salonas Kačių kavinė Cat Cafe Atviros metalo dirbtuvės Backstage Roasters Gusto Blyninė DJ Akademija Crooked Nose & Coffee Stories Georgian Puri Raudonas ir baltas Baltas Dobilas ShakeSnack restoranas Sūrio Džiugas® namai Druskos pasakos AlaTurka kebabinė OBS Motosport Sushi Lovers Šokolado dirbtuvės LA NAYA Flera Snukerio akademija Ypatingos kavos klubas Tacos Amigos Noriu Dar Laisvalaikio žirgai Scandal Parlor Kavinė Tamago Domus Kitchen Aurelijos Stalo Teniso Klubas BiS masažai Vilniaus baidarės Meno studija Artoteka ChickiMap Kvapų eksperimentai bloom.dirbtuvės Drops Clinic Vilniuje Skinny Peach AJ šokoladas Vilniuje Kristina Dh&Twerk Neo Desig Vilniuje HotFlow My Pilates Laimingos Rankos Splatter Studio DAD Studio Vilniuje Moderni Muzikos Studija GSC Vilniuje Leičių Bravoras Go laser Vilniuje Akrobatika Krokodiliukas Lazerspotas Naujieji Rytai Smart Dance Jojimo pamokos Restoranas Medininkai Night Rider Dangaus metro Vilniuje Klinika YOU SaJo Ceramics Visos Stygos Žmogaus studijų centras Zuikių miestas Casa La Familia
Kernavė
Grįžti Tukuma
Jaunmoku pils
Pramogos:

Išrink PROFESIONALIŲ ATOSTOGAUTOJŲ porą!

Išrink PROFESIONALIŲ ATOSTOGAUTOJŲ porą! - Noriu Noriu Noriu

Peržiūrėk motyvacinius video ir išrink
PROFESIONALIŲ ATOSTOGAUTOJŲ porą!

Justina ir Giedrius

Siunčiam linkėjimus ir pozityviausias bangas iš skirtingų pasaulio kampelių su tikslu vienas atostogas pakeisti kitomis! Mokomės stovėti ant galvos, dar plačiau šypsotis ir siekiame įgauti visokių kitokių supergalių, kad būtume tobuli kandidatai.

Rasa ir Tomas

Esu Rasa ir šalia manęs matote mano draugą Tomą. Abu esame aktyvūs ir naujų patirčių beieškantys studentai. Labai vertiname kiekvieną kelionę, todėl aš pasirūpinu nuotraukomis ir įspūdingiausiomis akimirkomis įamžintose jose, o Tomas filmavimu ir prisiminimų montavimu. Ko dar neturime - tai bendrų nuotraukų ir atsiminimų iš Lietuvos ir Latvijos kurortų. O šią problemą, žinoma, būtina išspręsti.

Greta ir Justinas

Mes kartu esame puiki komanda, kuri nuolat ieško galimybės tobulėti ir atrasti ką nors naujo. Padedame vienas kitam augti ir papildome vienas kitą savo skirtumais bei panašumais. Nors abu esame pakankamai užimti žmonės, laisvalaikiu mėgstame išbandyti naujas vietas, kuriose Lietuvoje būtų galima skaniai papietauti, kokybiškai pailsėti arba pasigrožėti gamta. O suradus progą pakeliauti į užsienio šalis, esame tikri maksimalistai, kurie nori išbandyti viską ir parsivežti su savimi kuo geresnius įspūdžius, kuriais galėtume dalintis su kitais!

Olesia ir Robertas

Mūsų pora tyrinėja, džiaugiasi gyvenimu ir kol kas daugiau tai daro užsienyje. Būtent todėl manome, kad atėjo laikas mums užkariauti ir Lietuvos bei artimosios kaimynės Latvijos grožius. Žinome vieną, akis mes turime dideles, kaip ir mudviejų meilė, todėl jomis aprėpti stengiamės kuo daugiau ir tai darome nuoširdžiai.

Martyna ir Tomas

Mūsų energijos bei begalinio noro turbūt galėtų pavydėti ne viena pora, kadangi niekada neatsisakysim linksmos nakties šokių aikštelėj, romantiško pasivaikščiojimo saulei leidžiantis, o kartais ir tikros kovos su krepšinio kamuoliu rankose. Todėl galime jus patikinti, kad nerasite tokios pakvaišusios, išprotėjusios ir įsimylėjusios poros, kuri būtų labiau pasiruošusi netikėtiems šių atostogų potyriams bei nuotykiams, nei mes. Tikimės, jog pasirinksite teisingai!

Rūta ir Daniele

Mes esame Rūta ir Daniele (nesuklyskit, tai vyriškas vardas Italijoje), lietuvė ir italas, gyvenantys Vilniuje. Laisvalaikiu labai mėgstame keliauti, tyrinėti dar neatrastas vietas – manau, tai prasidėjo dieną, kai mudu susipažinome. Manome, kad esame puikūs kandidatai jūsų projektui, nes esam labai nuotaikingi, visad besišypsantys ir pasiruošę naujiems nuotykiams bei išbandymams.

Milda ir Dominykas

Esame vienas kitam skirti, užkrečiantys aplinkinius gera nuotaika (Na bent jau žmonės taip sako:) ). Laikas kartu mums niekuomet neprailgsta, mums patinka sportuoti, leisti laiką gamtoje, vaikščioti į kiną, keliauti, žaisti golfą, stalo žaidimus, susipažinti su naujais žmonėmis.

Gintarė ir Simonas

Abu degame kelionių paieškomis, jų planavimu, o išvykus godžiai fiksuojame nepamirštamus įspūdžius, kurių kaskart parsivežame vis daugiau ir daugiau. Mūsų požiūrį geriausiai atspindi gerai žinoma angliška frazė: “I’d rather have a passport full of stamps, than a house full of stuff”. Mes ideali profesionalių atostogautojų pora, kuriai reikia naujų įspūdžių. Mes visada turime ką papasakoti, todėl tikimės, jog atsiras galimybė papasakoti ir daugiau.

Viktorija ir Vainius

Esame įsitikinę, jog puikiai atitiktumėme profesionalių atostogautojų poros reikalavimus dėl savo išskirtinumo, pliūpstančios energijos ir begalinio noro keliauti, iškeisti rutiną į naujus įspūdžius bei jais pasidalinti su aplinkiniais. Gebame laisvai komunikuoti, jaukiai jaustis bet kokioje aplinkoje bei skleisti pozityvą ir gerą energiją!

Justina ir Markas

Esame susituokę 6 metus. 2009 m. mes susipažinome ir ji pirmą kartą pasikvietė mane atostogauti į šiltus kraštus, į Turkiją. Kelionė buvo nuostabi, nuo to karto pajutau ką reiškia atostogauti svetur, nes iki tol nė karto to nedariau. Susipažinome su įdomiais žmonėmis, kita kultūra, maistu, patyrėme naujų įspūdžių. Dabar mažiausiai kartą per metus suplanuojame atostogas kitoje šalyje. Esame draugiški, išmintingi - turintys gerą humoro jausmą.

Justina ir Haroldas

Esame Justina ir Haroldas, pora kaip tvora, kuri ne tik bendrauja ir leidžia laisvalaikį, bet ir dirbame drauge - tad reiškia praleidžiame beveik 24 valandas per parą kartu. Telefono kamera yra nuolatinė mūsų draugė, tad įamžinti įspūdžius iš kelionių ar renginių mums yra natūralus ir labai smagus dalykas. Taip pat abu su Justina esame nenustygstantys vietoje, visada judantys (arba šokantys), todėl visas gyvenimas paremtas muzika, judesiu ir geromis emocijomis!

Karolina ir Martynas

Mes esame dviese – Karolina ir Martynas.  Jauni ir žengiantys gyvenimo keliu kartu. Vienas kitą suprantame iš žvilgsnio ir esame nepaprastai panašūs. Užsiimame beveik identiška veikla, mūsų „skoniai gyvenimui“ ir požiūris kai kuriais klausimais nepaprastai sutampa, kartais esame ir labai skirtingi.  Iš gyvenimo tikimės ne tik darbo, rūpesčių, bet ir kelionių, malonių potyrių ir gal net nuotykių, todėl profesionalūs atostogautojai mums būtų šauni alternatyva! Svarbiausia, jog kartu.

Deimantė ir Edvardas

Mėgstame kartu keliauti, esame aplankę ne vieną Lietuvos bei keletą užsienio miestų kartu. Be galo mėgstame susipažinti su svetimomis kultūromis bei tradicijomis. Puikiai išmanome atostogautojų gyvenimą, todėl esame pasiruošę bet kada susikrauti lagaminus ir keliauti.  Abu esame be galo komunikabilūs ir linkę draugiškai bendrauti su aplinkiniais.

Evelina ir Balys

Ten kur Raudondvario miestelis susitiko su kurortu Druskininkai, ARBA, kaip trinant darbo bendrus valgyklos suolus, gimė Evelinos ir Balio istorija. Sudėjus Pašėlusią Pamaivą angelo veidu ir Alfą Patiną puikiu humoro jausmu – gaunasi puikus duetas, galintis sudominti ir priversti nusijuokti beveik kiekvieną sutiktą atostogų metu ir ne tik. Taip, manome, kad scenos baimės neturime, o įspūdžių dalinimasis, fantazavimas ir gera nuotaika ne problema. #Baliai

Miglė ir Vilius

Esu Miglė, interjero dizainerė iš sostinės, o mano draugas Vilius – automanas petrolhead‘as ir šiaip visų galų meistras. Dienos metu mes dirbame ir lygiagrečiai bendraudami planuojame savo laisvalaikį, kokias dar nematytas vietas galime aplankyti ir kokiuose renginiuose sudalyvauti. Trumpus ir dažniausiai drybsojimui gamtoje netinkamus savaitgalius stengiamės išnaudoti taip, kad patirtume kuo daugiau įspūdžių ir įsimintinų akimirkų. Kol kas geriausi mūsų atrasti įrankiai laisvalaikio praleidimui – motociklas ir „Geocathing“ programėlė.

Jurinta ir Arnas

Esame Arnas ir Jurinta, du jauni žmonės, kurie labai mėgsta nuotykius, norime išbandyti kažką naujo. Manome, kad puikiai tinkame šiai pozicijai esame labai charizmatiški, sportuojame, mėgstam išbandyti visokias pramogas, tačiau taip pat įdomu susipažinti su kitų šalių ir miestų architektūra.

Rūta ir Robertas

Esame nepriverstinai vedusi pora - Rūta ir Robertas, išprotėję dėl sporto, kelionių ir iššūkių. Mudviejų istorija prasidėjo nuo atostogų, kuomet nusprendėme, kad galime gyventi atostogaudami. Esame „prisitrankę" su motociklais, dviračiais, automobiliais, traukiniais ir autobusais nepažintose vietose, su palapinėmis, laužais  ir gerais žmonėmis, kurių pilnas pasaulis.

Enrika ir Paulius

Esame komunikabilus, iniciatyvūs, nebijantys prisiimti atsakomybės bei sugebame greitai įsisavinti naujas žinias. Visada esame puikios nuotaikos ir besišypsantys.

Brigita ir Raimondas

Meluotume, jeigu sakytume, kad nuolat nenustygstam vietoje ir jau išmaišėm pusę Žemės rutulio. Mes labiau mėgstame pasvajoti, kaip keliaujame ir po Lietuvą, ir po tolimiausius pasaulio kampelius, nes ši vasara dar tik antroji mūsų vasara kartu. Bet atostogas jau susiplanavome ir tai neabejotinai bus Lietuvos pajūris!

Rūta ir Andrius

Esame linksmi nuotaikingi, nuolat ieškantys naujų nuotykių gyvenime, kuriuos galėtume patirti kartu. Šis konkursas puiki proga išbandyti mums kiek kitokį atostogų būdą ir apie tai linksmai visiems papasakoti!

Kaip vyksta balsavimas:

Atiduok balsą už Tavo nuomone verčiausią porą!

Komisija iš daugiausiai balsų surinkusių porų išrinks laimėjusią PROFESIONALIŲ ATOSTOGAUTOJŲ porą!

Balsavimas vyks iki 2017-05-28 dienos. 23:59 val. 2017-05-30 paskelbsime laimėjusią porą!